Ondersteun

Stichting Heimisj is opgericht met het doel om de website www.joodserfgoedrotterdam.nl en www.joodsamsterdam.nl te bestendigen. Daarnaast worden er educatieve projecten ondersteund en georganiseerd. Al deze activiteiten kosten geld, kosten die in de eerste 15 jaar van de websites betaald zijn door de persoon achter de websites.

Echter, de websites groeien, de informatie wordt steeds verder uitgebreid en het aantal vragen en verzoeken groeit. Om dit alles ook voor de toekomst mogelijk te houden, maar ook om de onkosten te drukken, is een solide financiƫle en juridische achtergrond nu noodzaak geworden. Deze wordt gevormd door de stichting en de stichting heeft een bankrekening.

Ook u kunt helpen en bijdragen aan dit unieke project. U kunt doneren via

NL89 ABNA 0109 5982 88 ten name van Stichting Heimisj.

Vermeldt u bij de overschrijving ‘donatie’ en uw mailadres, dan kunnen wij u op de hoogte houden.